Wednesday, February 9, 2022

အရေးယူရတော့မည့် နယူးယောက်မြို့က NUG Facebook Team


ယေန အကြမ်းဖက် မှုအားလုံးသည် facebookမွ အခြေခံ ဆော်ဩနေပြီး အဆိုပါလူစုသည် အကြမ်းဖက်မှုပြုလုပ်ရန် လက်နက်များအတွက် nug/ နီပိတ်များနှင့် ပူးပေါင်းလုပ်ဆောင်နေပြီး အွန်လိုင်းမှတဆင့် အလှူခံနေကြောင်း သိရှိရသည်။ NLD မွ ခန့်အပ်ခဲ့သည့်တစ်လျှောက်လုံး ပြည်သူများအားသတင်းမှန်များချပြပေးနေသည့် သတင်းဌာနများနှင့် အကောင့်များအား ဖြုတ်ချခြင်း၊ ပြည်တွင်း အကြမ်းဖက်မှုပြုလုပ်ရန် လှုံဆော်နေသည့် အကောင့်များ Page မ်ားအား မဖြုတ်ချပဲ အားပေးလှုံ့ဆော်ခြင်းများကို ပြုလုပ်ခဲ့သူများဖြစ်သည်။ ထို့ကြောင့် ပြည်တွင်းမှာ ရှိသော ပိုင်ဆိုင်မှုများချိတ်ပိတ်ရန်နှင့် အကြမ်းဖက်ဥပဒေ ဖြင့် ထိရောက်စွာ အရေးယူရန်နှင့် ဗီဇာသက်တမ်းများ စိစစ်ရန် လုပ်ဆောင်နေပြီဖြစ်ကြောင်း သိရှိရသည်။ 
သူတို့နေထိုင်ရာဒေသက သူတွေ ဘာလုပ်သင့်သလဲဆိုတာတော့ ကျနော်မပြောတော့ဘူးနော်😊😊
#MinChitOo