Wednesday, November 3, 2021

ထမင်းလျော့စားတာ နိုင်ငံတကာကျန်းမာ‌ေရးစနစ်ရဲ့ စံချိန်စံနှုန်းပါ


မနေ့က ကျနော် နှစ်စဉ်ပုံမှန် ဆေးစစ်‌ေသွးစစ်ရတယ် 
မိသားစုဆရာ၀န်ရဲ့
အဖြေက ကျနော့သွေးထဲမှာ ကိုလက်စ်ထရော များနေတယ်
5.9တဲ့
ဒီ့ထက်များရင် ဆီးချိုသွေးချို ဖြစ်နိုင်တယ်
😍
ယနေ့စပြီး
rice ထမင်း လျော့စားပါ
😍အသားငါးအသီးအရွက်ဟင်းများများစားပါ
😍ခေါက်ဆွဲ ပေါင်မုန့် လျော့စားပါ
😍အချိုရည်လျော့သောက်ပါ
😍အားကစားနေ့စဉ် အနည်းဆုံး၃၀မိနစ်လုပ်ပါ
တဲ့😍
ဒါ အမေရိကန်ဆရာ၀န်ရဲ့
ညွန်ကြားချက်ပဲ

ကျနော့ကို ကျန်းမာရေးကောင်းစေချင်လို့
ညွန်ကြားတာ

ကျနော်လိုက်နာရင် ကျနော်ကျန်းမာမယ်😍
ကျနော်မလိုက်နာရင်လည်း
ကျနော်ပဲ ကျန်းမာရေးညံ့မယ် 😍ဆရာ၀န်မှာ ဘာမှမထိခိုက်သွားဘူး

အဲ့သလိုပဲ
မိမိထက် ပညာဗဟုသုတ
ကြွယ်၀သူများက
အများတကာ ကျန်းမာရေးကောင်းအောင် နိုင်ငံတကာကျန်းမာရေးစံချိန်များနဲ့အညီ
ကစီဓါတ်များအလွန်အမင်းပါတဲ့ ထမင်း ခေါက်ဆွဲ ပေါင်မုန့်များကို လျော့စားကြဖို့ ကျန်းမာတဲ့အစားအသောက်ရွေးစားကြဖို့
ကျန်းမာရေးလေ့ကျင့်ခန်း
နေ့စဉ်လုပ်ဖို့ ကျန်းမာရေးများကောင်းရန်
စေတနာကောင်းနဲ့
မှာကြားရင် လိုက်နာသူများ
အကျိုးရှိမယ်
မလိုက်နာသူ ကောင်းကျိုးမရဘူး

‌မှာကြားသူကိုတော့ ဘာမှ
ထူးပြီးထိခိုက်မှာမဟုတ်ဘူး

မိမိကိုယ်သာ ကောင်းအောင် တဦးချင်း ထိန်းသိမ်းကြရင် လူတိုင်းကောင်းလာကြမယ်လို့ ယုံကြည်ကြစေချင်ပါတယ်

အပြစ်ပြောနေကြရင်
ဘယ်သူမှ ကောင်းကျိုးမရနိုင်ကြပါဘူး

မြန်မာပြည်သူများ
ငြိမ်းချမ်းနိုင်ကြပါစေ

#ဦးဝေအောင် 
Nov 2nd,2021