Thursday, January 27, 2022

#ကျွန်တော်နဲ့ကိုအောင်မင်း


🇲🇲🇲🇲🇲🇲🇲🇲🇲🇲🇲🇲🇲🇲🇲🇲
(ကျွန်တော်တို့နှစ်ယောက်မှာအားလုံးတွေ့မြင်နိုင်တဲ့
တူတာတစ်ချက်ရှိပါတယ်။မိတ်ဆွေများသတိထားမိ
ကြပါသလားခင်ဗျာ!💥)

#ကိုအောင်မင်းကကျွန်တော့်ကိုတစ်ခါပြောဘူး
ပါတယ်။
#အစ်ကိုကျွန်တော့်ကိုဘယ်နေ့တွယ်မလဲ?--
 အစက တွေးတွေးပူ မိခဲ့တယ်တဲ့!
#ပြီးတော့အစ်ကို အနီ မဟုတ်တာကျွန်တော်
 တော်တော်ကံကောင်းတယ်တဲ့!--အစ်ကိုနီနေရင်
ကျွန်တော်မလွယ်ဘူးတဲ့---။အဲ့လိုပြောတယ်။

#ကျွန်တော်ကိုအောင်မင်းကိုလေးစားပါတယ်!
#တိုင်းပြည်ရဲ့နိုင်ငံရေးဖြစ်စဉ်အလှည့်အပြောင်းဟာ
 ကိုအောင်မင်းနဲ့(မြန်မာဟတ်တော့)ရဲ့အား(၆၀%)
 လောက်ပါတယ်။(တွန်းအားပါ)
#ကျွန်တော့်ကို အထိုင်ချပြောခွင့်ပေးလို့လည်း
ကျေးဇူးတင်မိပါတယ်။
#သူ့အတွက်စိတ်မကောင်းစရာတစ်ခုတော့ရှိတယ်!
#သူ့မှာပြိုင်ဘက်ကောင်းမရှိဘူး!--
#အဲ့ဒါကိုချဲ့တွေးရရင်

#ကာချုပ်ကြီးကိုလည်းသနားရမှာပဲ!
#ပြည်တွင်းနိုင်ငံရေးသမားတွေထဲမှာသူ့အတွက်
 ပြိုင်ဘက်ကောင်းမရှိဘူး!
#သူတစ်ခုကံကောင်းတာက နိုင်ငံတကာကစားကွင်း
 ထဲမှာတော့ သူကပြိုင်ဘက်ကောင်းတွေရှိတော့
 အားထုတ်မှုစွမ်းရည်ကောင်းတွေကို သူရပါတယ်။

#ဘယ်သူမဆိုပါ!
#ပြိုင်ဘက်ကောင်းတွေရှိမှတိုးတက်တာဖြစ်တယ်။
#ပြိုင်ဘက်ကောင်းမရှိရင်ခုတ်မပြတ်တဲ့ဓားတုံးကြီး
 လိုပါပဲ။
#တကယ်တော့မိမိတို့ရဲ့ပြိုင်ဘက်ကောင်းတွေဟာ
 မိမိတို့အတွက်အကောင်းဆုံးမိတ်ဆွေတွေပါ။

#ဥပမာရှု့ပါ။
#ဓားသွေးကျောက်နဲ့ဓား
#အမြဲပွတ်တိုက်ထိရှနေကြတယ်။
#အဲ့လိုပွတ်တိုက်လေဓားကထက်လေ!
#ဓားသွေးကျောက်ကတော့ကြာလေပွန်းပဲ့လေ။
#ပြိုင်ဘက်ဆိုတာရန်သူမဟုတ်ပါဘူး။
#တကယ့်တန်ဖိုးထားအပ်တဲ့မိတ်ဆွေတွေပါ။

#အစကိုပြန်သွားပါမယ်။
#အနီလော်ဘီတွေဘဝအားကျစရာကောင်းလှတယ်။
#ဘဝစားဝတ်နေရေးပါအဆင်ပြေသွားတာ!
#သူ့လောကမှာတော့အောင်မြင်သူတွေပေါ့
 Likeတွေပေးတာမှ သန်းချီ။ပရိတ်သတ်က။
#ဘာမှအားထုတ်စရာမလိုဘူး။အဆဲကောင်းရုံတစ်ခုပဲ။
#သာမန်လူသားတစ်ယောက်အနေနဲ့ ဒါဟာမက်စရာ
 စည်းစိမ်ပါပဲ။

#ကိုအောင်မင်းကိုလေးစားပါတယ်!
#ဘောသာမနေရတယ်
#သူလည်းငတ်တစ်လှည့်ပြတ်တစ်လှည့်ပဲ။
#ဘောမဒုက္ခမသေးလှဘူး!--

#ဒါနဲ့ပြောရဦးမယ်
#ကျွန်တော်က နီစရာလားဗျာ!--
#ကျွန်တော်က အကြည်ရောင်ပါ!
#Colourless!---
#ဘောမဒုက္ခလွယ်လှမထင်နဲ့။
#ဘောမများထမင်းမငတ်ကြစေဖို့ ဆုတောင်းပေး
 လိုက်ပါတယ်!

#ကျွန်တော်နဲ့ကိုအောင်မင်း!
#ကျွန်တော်တို့နှစ်ယောက်မှာတူတာတစ်ချက်ရှိ
ပါတယ်။
#အင်္ကျီနှစ်ထည်သုံးထည်ကိုပဲပတ်ဝတ်နေကြတယ်။
#ကျွန်တော်တို့က ဒါဝတ်တွေပါဗျာ!🤩🤩🤩🤩🤩
🇲🇲🇲🇲🇲🇲🇲🇲🇲🇲🇲🇲🇲🇲

Credit ဦးသက်နိုင်ဦး