Tuesday, October 5, 2021

KNU/KNLA တပ်မဟာ 5 ထိန်းချုပ်နယ်မြေတိုက်ပွဲတွင် KNLAတပ်မဟာ5တပ်ဘက်မှ (78) ဦး သေဆုံးပြီး (34) ဦးဒဏ်ရာရပြန်


3.10.2021

KNU/KNLA တပ်မဟာ (5) ထိန်းချုပ်နယ်မြေ မြေဒွယ်လိုးမြို့နယ် မားထော်ဂူးရွာဘက်တွင်  ခမရ (407) နှင့် KNLA တို့ စက်တင်ဘာလ (27) ရက် နံနက် (9) နာရီကျော်အချိန်ခန့်၌ ထိတွေ့တိုက်ပွဲဖြစ်ပွား၍ KNLAတပ်ဘက်မှ (20) ဦး သေဆုံးပြီး (21) ဦးဒဏ်ရာရကြောင်း နယ်မြေခံများထံမှသိရ

ထို့နောက် စက်တင်ဘာလ (27) ရက် နေ့လည် (1) နာရီကျော်အချိန်ခန့်တွင် ဘူးသိုမြို့နယ် သေးဝေကျိုးဘက်တွင်လည်း တပ်မတော်နှင့် KNLA တို့ ထိတွေ့တိုက်ပွဲ ထပ်မံဖြစ်ပွား၍ KNLAဘက်မှ (40) ဦး ထပ်မံသေဆုံးသွားကြောင်း ၎င်းမှ ဆက်လက်ပြောဆိုသည်။ 

ထို့အပြင် စက်တင်ဘာလ (28) ရက် နေ့လည် (2) နာရီကျော်အချိန်ခန့်တွင် လူသောမြို့နယ် စောပူပလောဘက်တွင် တပ်မတော်နှင့် KNLA တို့ ထိတွေ့တိုက်ပွဲ ထပ်မံဖြစ်ပွားပြီး KNLAတပ်ဘက်မှ (
28) ဦး သေဆုံး၍ (13) ဦး ဒဏ်ရာရရှိကြောင်း သိရသည်။ 

ယင်းတိုက်ပွဲများတွင် KNLAတပ်ဘက်မှ ဟစ်ကား (1) စီး ဖျက်ဆီးလိုက်နိုင်၍ လက်နက်ခဲယမ်းများလည်း သိမ်းဆည်းရမိပြီး တက်မတော်ဘက်မှ ထိခိုက်မှု လုံးဝ (လုံးဝ) မရှိကြောင်း သိရသည်။

ဒေတာ