Monday, December 6, 2021

#နှစ်ပေါင်းဆယ်ချီပြီး-အမေစုရဲ့မှိုင်းတွေ ချိုးကပ်နေသူများကို ကျွန်တော်က စာတစ်ကြောင်းစကားတစ်ခွန်းနဲ့ ချိုး ခွာနိုင်ရအောင်!---ကျွန်တော်ဟာဖန်ဆင်းရှင် မဟုတ်ဘူး!


#တစ်ခွက်ထဲသောက်လို့ပျောက်တဲ့
 တီဘီရောဂါဆေး ဆိုတာလည်းမရှိဘူး။
#ဆေးချက်မှန်မှန်သောက်လို့မပျောက်တဲ့
  တီဘီရောဂါဆိုတာလည်းမရှိဘူး!-

#ရောဂါတစ်ခုနဲ့ပမာပြုပြောရရင်
#ကနေ့တော်လှန်ရေးသမားတွေနဲ့ပရိတ်သတ်
 တွေအားလုံးဟာ တီဘီရောဂါသည်တွေနဲ့တူ
 တယ်။
#ကျွန်တော်ကတော့ဆေးချက်မှန်မှန်တိုက်ကျွေး
 ဖို့ကြိုးစားနေတဲ့ သမားတော်တစ်ယောက်အဖြစ်
 #အလကားမတ်တင်းကိုယ့်ထမင်းကိုယ်စား
 ဂျီးတော်နွားကြောင်းနေတာပါ!--
#ဘယ်သူနှစ်သက်ခြင်းမနှစ်သက်ခြင်းထက်
  တိုင်းပြည်အတွက်အကျိုးရှိမယ့် အကြောင်းကိစ္စ
 မို့ အဆဲခံရခြင်းနဲ့ ခင်ဗျားတို့ရဲ့ပြစ်တင်ရှုံ့ချလိုခြင်း
 အားလုံးက ကျွန်တော့်အတွက် ချိုမြိန်ပါတယ်။

#အေးချမ်းကြပါစေ!--
#ရိုးရိုးကျင့်မြင့်မြင့်ကြံ ဖြူအောင်စိတ်ထား
 မေတ္တာများဖြင့်သာ ရှင်သန်နိုင်ကြပါစေကုန်!
🇲🇲💛💚❤💙💜💛💚❤💙💜🇲🇲
ဦးသက်နိုင်ဦး