Saturday, December 11, 2021

အမေရိကန်လက်နက်များအား ဖျက်ဆီးပစ်ရန် ဟွန်ဆန်အမိန့်ပေး


နိုင်ငံတကာ၊ ဒီဇင်ဘာ ၁၁ (People Media) 

လူ့အခွင့်အရေးချိုးဖောက်မှုများ၊ တရုတ်နိုင်ငံနှင့် ရင်းနှီးကျွမ်းဝင်စွာဆက်ဆံမှုများကြောင့် အမေရိကန်နိုင်ငံက ကမ္ဘောဒီးယားနိုင်ငံကို လက်နက်ရောင်းချမှုပိတ်ပင်တားဆီးလိုက်ပြီးနောက် ကမ္ဘောဒီးယားဝန်ကြီးချုပ်ဟွန်ဆန် က နိုင်ငံတွင်းရှိ အမေရိကန်လက်နက်များကို ဖျက်ဆီးပစ်ရန် သို့မဟုတ် အမှိုက်ပုံသို့စွန့်ပစ်ရန် ကမ္ဘောဒီးယား တပ်မတော်ကို အမိန့်ပေးလိုက်သည်။ 

Website တွင် ၀င်ရောက်ဖတ်ရှုရန် >> https://bit.ly/30hjUzH

(unicode)
အမေရိကန်လက်နက်များအား ဖျက်ဆီးပစ်ရန် ဟွန်ဆန်အမိန့်ပေး 
……………………………………………………………

နိုင်ငံတကာ၊ ဒီဇင်ဘာ ၁၁ (People Media) 

လူ့အခွင့်အရေးချိုးဖောက်မှုများ၊ တရုတ်နိုင်ငံနှင့် ရင်းနှီးကျွမ်းဝင်စွာဆက်ဆံမှုများကြောင့် အမေရိကန်နိုင်ငံက ကမ္ဘောဒီးယားနိုင်ငံကို လက်နက်ရောင်းချမှုပိတ်ပင်တားဆီးလိုက်ပြီးနောက် ကမ္ဘောဒီးယားဝန်ကြီးချုပ်ဟွန်ဆန် က နိုင်ငံတွင်းရှိ အမေရိကန်လက်နက်များကို ဖျက်ဆီးပစ်ရန် သို့မဟုတ် အမှိုက်ပုံသို့စွန့်ပစ်ရန် ကမ္ဘောဒီးယား တပ်မတော်ကို အမိန့်ပေးလိုက်သည်။