ဘာလုပ်လုပ်
အောင်မြင်နိုင်ခြေ ရှိ-မရှိကို ခန့်မှန်းဖို့
သိပ်မခက်လှပါဘူး၊
ခေါင်းဆောင်မှုရယ်
အခြေအနေပေးထားချက်ရယ်
ပံ့ပိုးမှုရယ်လောက်နဲ့ ကိုပဲပြောလို့ရနေပါတယ်၊
မအောင်မြင်နိုင်ပါဘူးလို့
စကထဲက ရေးခဲ့ပါတယ်၊
(၄) လကျော်လောက်မှာကိုပဲ
ဦးဆောင်မှု ဗြဲလရမ်းနဲ့ (၄) ဖွဲ့ကွဲနေတာတွေ့ရတယ်
* ပြောင်ကြီးအစု
* မူရင်းအမာခံအစု
* ကျောင်းသားအစု
* အမိမဲ့အစု ဆိုပြီး
အပေါ်ဆုံး ပြောင်ကြီးအစုက
နောက်ဆုတ်ရခက်လို့ အပြင်ကနေ ဆက်ပြီး
ဒုက္ခပေးဖို့ရှိတယ်၊ အောက်ဆုံးအစုက
မကြာခင် အငွေ့ပျံသွားမှာ၊
မူရင်းအမာခံအစုက စမ်းကြည့်တယ်
မရရင် အနာခံမဲ့အစုမဟုတ်ဘူး၊
လူမိုက်သာသာကောင်တွေ၊
ကျောင်းသားအစု ကနဲနဲကြာနိုင်တယ်
ဒါပေမဲ့ လွန်ခဲ့တဲ့ နှစ် (၃၀) လောက်က
အစုလို မမာကြတော့ဘူး၊
ပြောင်ကြီးအစုမှာလည်း
အဝေမတည့်တာတွေကြားလာပြီ
အထဲမှာ ထပ်ကွဲကြလိမ့်မယ်။
မူရင်းအမာခံအစုက ထိတ်ပိုင်းသူအချို့
အိမ်ရှေ့မှာ ဗုံးကွဲတာတို့ ဘာတို့ဖြစ်လာတယ်၊
တဖက်ကို တံဆိပ်ကပ်ချင်တာတပိုင်း
ဖြစ်သလို... အကြွေးတောင်းခံရတာလဲပါနေတယ်၊
ပထမပိုင်း ရေကလျံတာကိုး၊
ဘုန်းတာများတော့... ရေဝေသူကရပ်ပစ်လိုက်ပြီ
လက်ဝေခံလေးတွေဆီ ရေမရောက်တော့ဘူး
ရေမရတော့လဲ
ရတာလေးတွေ၊ လက်ထဲရှိတာလေးပြပြီး
အကြွေးတောင်းတဲ့သဘောပဲ၊
နောက်ပိုင်း ဘဝဖျက်သွားတဲ့ ငတိတွေ
ခပ်စိပ်စိပ် အကြွေးအတောင်းခံဖို့မြင်တယ်
သဘာဝတရားက
အကြွေးရှိလာရင်တော့
ပုံစံတမျိုးမျိုးနဲ့ပေးဆပ်ကြရတာချည့်ပါပဲလေ၊
ဒါကြောင့်
အကြွေးသစ်တွေအတင်မခံကြပါနဲ့တော့။
Dr. Nay Zin Latt