Wednesday, June 16, 2021

ပေါက်မြို့နယ်၊ ကင်းမရွာကျောင်းအား အကြမ်းဖက်PDFအဖွဲ့က မီးရှို့ရာမှ ရွာမီးလောင်

ပေါက်၊ ဇွန် ၁၅

ပေါက်မြို့နယ်၊ ကင်းမရွာ စာသင်ကျောင်းအား PDFအကြမ်းဖက်အဖွဲ့က စာသင်ကျောင်းကို မီးရှို့ရာမှ ရွာထဲရှိ နေအိမ်များကို ကူးစက်လောင်ကျွမ်းခဲ့ကြောင်း သိရသည်။

ဖြစ်စဉ်တွင် ပေါက်မြို့နယ် ကင်းမရွာမှ  USDP ရပ်ကျေး ဦးခင်မောင်ချင်းက ရွာမှ ရှောင်နေသဖြင့် ဇနီးဖြစ်သူ ဒေါ်ရွှေချောကို ပေါက်မြို့နယ်ရှိ PDFအကြမ်းဖက်အဖွဲ့က က မနေ့ညက ဖမ်းသွားပြီး မနက်ပိုင်းက ပြန်လွှတ်ပေးခဲ့ကြောင်း၊ တပ်နှင့်ရဲ က ကင်းမရွာကို ဆင်းလာရာ မရောက်ခင် PDF အကြမ်းဖက်အဖွဲ့က က ခြုံခိုပြီး ပစ်ခတ်တိုက်ခိုက်ခဲ့ကြောင်း၊ လုံခြုံရေးတပ်ဖွဲ့ဝင်များက ပြန်လည်ပစ်ခတ်ရာ PDF အကြမ်းဖက်အဖွဲ့ က ထွက်ပြေးရင်း စာသင်ကျောင်းကို မီးရှို့သွားခဲ့ကြောင်း၊  ကျောင်းနှင့် ရွာက ကပ်နေသဖြင့် ရွာရှိ နေအိမ်များ ကူးစက်ခဲ့ကြောင်း ဒေသခံများထံမှ ကြားသိရသည်။

ပေါက်မြို့နဟ်အတွင်း NLDအကြမ်းဖက်အဖွဲ့ကို ထောက်ခံခြင်း မရှိသူများအား ဒလန်စွပ်စွဲကာ ပေါက်မြို့နယ် PDFအကြမ်းဖက်အဖွဲ့က သတ်ဖြတ်မှုများ ပြုလုပ်ခဲ့ကြောင်း သိရသည်။

#MyanmarNationalPost
#mnpnews